שלוש המשאלות שדג הזהב יגשים עבורך:

תהליך העבודה על סרטון הוא מאוד מובנה ומבוקר.

בכל שלב בעבודה, אתה יודע בדיוק היכן אתה נמצא בתוך התהליך ומה התוצאה המתקבלת.

לאחר פגישה ראשונית ומילוי בריף שאלות ממוקד למיצוי המידע החשוב ביותר אודות המוצר או העסק שלך,

אני מציעה מספר קונספטים יצירתיים שעליהם יתבסס התסריט.

אחרי בחירה של אחד הקונספטים, מפתחים תסריט, שכולל את הקריינות ותיאור כתוב של ההתרחשויות.

לאחר מכן מאיירים את הסטוריבורד, איור בסגנון קומיקס של כל אחד מהמשפטים בתסריט.

אחרי הערות ותיקונים ואישור סופי, מתקדמים לשלב האיור בצבע מלא והדמויות הסופיות ולאנימציה שאז מעירים לחיים את התמונות הסטטיות.

השלב הסופי של הסרטון הוא עריכת פסקול וייצוא כקובץ וידאו במגוון הפורמטים הנחוצים להפצה והעלאה באתרים הרלוונטיים.

 

 

ואיך תכל’ס עושים את זה?

בריף

פגישת סיעור מוחות / שיחת בריף טלפונית שבמהלכה עונים על בריף השאלות.

בפגישה אתה מסביר מה המוצר שלך, מה הכאב שהוא פותר ללקוחותיך, איך הוא עושה זאת, מה אופן השימוש / פעולה וכדומה.

בשלב הזה אני מבררת אתך ומזקקת את ליבת הערך של המוצר שאתה מציע.

הרבה פעמים לקוחות בכלל לא מודעים לה ועסוקים במאפיינים ובתכונות ובטכניות של מה שהם מציעים.

דווקא בגלל שהם יודעים “יותר מדי” על המוצר שלהם. אני מבססת דיוקן ממעוף הציפור על המוצר, כדי להבין מה באמת מקבלים ומפיקים ממנו המשתמשים.

 

קונספט

מהבריף אני מגבשת מספר קונספטים קריאייטיביים לבחירה מתוכם.

הצעת הערך של המוצר כבר ברורה בשלב הזה ועכשיו אני מתרכזת בדרכים אפשריות לספר את הסיפור, באילו מטפורות להשתמש, סוגי דמויות, סגנון איור כללי.

אנחנו בודקים יחד אילו סיפורים שונים יעבירו את הצעת הערך שלך בצורה הטובה ביותר. בעיקר סביב איזה דימוי מפתח יהיה הסרטון.

ומבררים, מה הכי יתאים בשביל לחבר רגשית את קהל היעד למוצר, כדי שהם יבינו בצורה הטובה ביותר – דרך הרגש – מה יקבלו מהשימוש במוצר.

 

תסריט

לאחר שהלקוח בוחר קונספט אחד, אני מפתחת אותו לתסריט.

התסריט מכיל את הטקסט שהקריין מקריא וטבלה המתארת מה רואים, מול כל משפט של הקרין. להלן דוגמה:

בשלב הזה מתמקדים בניסוח נכון ומדויק, בתמציתיות, בשילוב הומור ומקוריות בחלק הוויזואלי.

הרבה פעמים הוא משלים את הטקסט של הקריין שלרוב נוטה להיות, בגלל קוצר הזמן, יותר פורמלי.

הויז’ואל הוא המקום שבו אני ממצה את היכולות שיש לאנימציה לתת – הומור ודינמיות.

באמצעות שימוש נכון בויז’ואל. שוב, מתוך מחשבה והתמקדות בערך המוצר.

 

קריינות

לאחר אישור הקריינות אני פונה לקריין או קריינית מקצועית שיקליטו אותה – הקריין עושה זאת ושולח לי.

 

סטוריבורד

הסטוריבורד הוא איור בקו חופשי של כל אחד מהמשפטים ומתאר כמעין קומיקס את המתרחש בסרטון. לדוגמה:

 

וידאו בורד

לאחר אישור הסטוריבורד, אני עורכת את הווידאו על ציר הזמן.

כדי שהלקוח יוכל לראות את האורך הסופי שלו, את הזרימה הסיפורית, לשמוע בשילוב את הקריינות.

זו למעשה סקיצה של הסרטון הסופי והיא נותנת מושג מדוייק איך הוא יראה ומה יהיה אורכו. להלן דוגמה.

 

איור השוטים

בשלב הזה עושים את האיור הסופי של הדמויות והרקעים בצבע מלא ובאופן שמכין אותן לאנימציה.

 

אנימציה ועריכה סופית

על פי הוידאו בורד, מנפישים כל שוט אנימציה בנפרד ולבסוף עורכים הכל ביחד, מוסיפים פסקול שכולל קריינות, מוסיקה ואפקטים של סאונד (נקישה בדלת, שיעול, מחיאות כפיים) ומייצאים לוידאו.

שלב הייצוא יכול לקחת מספר שעות עד יום, תלוי מה כובד הסרטון מבחינת מגה בייטים.

מלאו את הטופס ונחזור אליכם או פשוט תתקשרו ל
054-7939917

מתלבטים אם אתם באמת צריכים סרטון אנימציה לעסק שלכם? בואו לפגישת תסריט חינם, ללא התחייבות ונראה יחד אם זה מה שאתם באמת צריכים (: