נסו בעצמכם: כמה לוגואים אתם מזהים בסרטון?


נסו בעצמכם: כמה לוגואים אתם מזהים בסרטון?

בעיניי, זה סרטון גאוני: המסר עובר כמעט בלי טקסט,

ורק מתוך ההיכרות הויזואלית המיידית שלנו עם מותגים מפורסמים.

כי ככה סרטונים פועלים עלינו. אנחנו נשאבים פנימה אל תוך סיפור, והם מעוררים בנו רגשות ואסוציאציות.

ואנחנו מגיבים לויזואליות שלהם לא פחות מאשר למסר האינפורמטיבי.

בתור יוצרת סרטוני אנימציה עסקיים כבר למעלה מ-8 שנים, אני רואה את זה קורה שוב ושוב: סרטונים נותנים ללקוחות חוויה.

וחד משמעית, בשנים האחרונות אני שומעת מלקוחותיי הרבה יותר את הקביעה:

'עם הסרטון, קל לנו יותר לחשוף אנשים למוצרים שלנו.'

כי עם הסרטון הנכון, לקוחות ממשיכים לזכור את החברה גם זמן רב אח"כ.

ועכשיו, כמה חברות זיהיתם?

branding2-600-335

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *