סרטון לאביזר ריסוס חקלאי לתערוכה

אביזר ריסוס חדשני

מי:

נען דן ג'יין

מה:

אביזר ריסוס מהפכני לחקלאים שהופך את הריסוס ליעיל, זול ובריא בהרבה.

למה:

לחקלאים שמגדלים אבוקדו וקיווי יש הרבה בעיות סביב הריסוס. מדובר בתהליך יקר ולא יעיל שגם פוגע בבריאות העובדים המרססים.בנען דן ג'יין פיתחו ראש ריסוס חדשני שמבוסס על עיקרון הטפטפות. האביזר הופך את התהליך לפשוט, יעיל וזול ומגביל את הפגיעה בסביבה למינימום.

איך:

האתגר כשיוצרים סרטון מוצר באנימציה הוא לשמור על הנאמנות למקור. ובאביזר הריסוס היה צריך ליצור את המוצר והסביבה המורכבים, אבל בלי לחרוג מהסגנון המאוייר. כדי לעשות את זה עבדנו בטכניקה של איור על בסיס רישומים טכניים שאפשרה ליצור את אביזר הריסוס ברמת דיוק גבוהה.

הסרטון הושק בדוכן של נען דן ג'יין בתערוכת חקלאות בינלאומית באיטליה. ואכן, השיג את האימפקט הרצוי בחשיפה ומשיכת מתעניינים לדוכן. החבר'ה בנען טענו שצריך לחייב את הסטודיו על החשיפה הבינלאומית שהסרטון זכה לה בתערוכה, אבל הם לא התעקשו… 😉

אביזר ריסוס מהפכני לחקלאים-סרטון לתערוכה

אביזר ריסוס מהפכני לחקלאים-סרטון לתערוכה

אנימציה וסרטוני מוצר

ולא רק אביזר ריסוס – כל מוצר פיזי יכול להשתמש בסרטון אנימציה. והסרטון הזה יכול להיות קצרצר ואפקטיבי להפליא.

תחשבו שהייתם צריכים למכור שקית סוכרזית, ב-15 שניות. כמה כיף ועניין כבר אפשר להוציא מתוך שקית סוכרזית?
טוב ששאלתם.

[embedyt] https://www.youtube.com/watch?v=sb1JLPExOgM[/embedyt]
ושימו לב איך סרטון כזה יכול להתאים בכל מקום:
כפרסומת בפייסבוק, בדף הנחיתה או באתר הבית. הוא אפילו יכול להיערך כגיף קצרצר ולהיות מצורף לאימיילים.
יש לזה כוח עצום, במיוחד בתקופה שגם אתרים וגם משתמשים מתעדפים תוכן וידאו על פני תמונות.

אני יכולה להעיד מנסיון אישי, כי כל העסקים איתם עבדתי בשמונה שנים האחרונות, ייצרו דברים מלהיבים יותר מסוכרזית.
ואני אומרת לכם – גם העסק שלכם יכול להשתמש בסרטון ורסטילי כזה, וזה אפילו לא כזה יקר.
אם אתם רוצים תוכן וידאו שיסביר מה שאתם עושים מ-ה-ר ובחינניות, זה לגמרי בהישג ידכם.

מה הסוד לשילוב מוצר בסרטון אנימציה?

פעמים נדמה שכשצוות פרסום מתכנס לחשוב על פרסומת מצולמת, השיחה הולכת ככה:
– אוקיי, חבר'ה, הנה המוצר. איזו עלילה?
– בחורה. צריך שתהיה בחורה. סקסית כזו.
– זה אוכל? שתאכל אותו בצורה סקסית.
– זה אופנה? אולי שתתלבש ותתפשט בצורה סקסית.
– זה סבון כלים? אה, טוב, עדיין סקסית, אבל עם סוודר וחיוך עם הרבה שיניים לבנות.

ואחרי מיליון פרסומות כאלו, המוח מתרגל – ומשתעמם.
הסיבה שסרטוני אנימציה עובדים כל כך טוב היא שהם מפרקים את הבנאלי.
והשבוע אני אתן כמה דוגמאות למוצרי צריכה פיזיים לגמרי שקונים בחנות, שבחרו לפרק את הבנאלי עם פרסומת אנימציה.
כאן, למשל, מוצר שבאופן קלאסי משתמש בטריק הבחורה הסקסית, והפעם בחר אחרת. שימו לב במיוחד עד כמה אפקטיבי הנוכחות של הלוגו והאריזה המצויירת באופן ריאליסטי.

[embedyt] https://www.youtube.com/watch?v=8mP6Wsa9iRY[/embedyt]

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *