המרכיב הויראלי ה(לא) סודי בסרטוני אנימציה

תמיד מחפשים את המרכיב הסודי שיהפוך סרטון מעוד משהו שיש ביוטיוב, לויראלי.

כזה שקולע לקהל היעד שלו ומשיג את המטרה.
אז אין איזו שבלונה שהופכת סרטון למצליח – אבל יש כמה מפתחות.
אחד החשובים בהם הוא הומור.

הומור יכול להיות מאוד בולט בסרטון ויכול להופיע גם בקריצה, אבל כשהוא שם, הוא תמיד מקפיץ את הסרטון.

ואיך אני יודעת שזה עובד?

ביוטיוב, אפשר לראות לא רק כמות צפיות, אלא שיתופים, משך הזמן שאנשים צפו בסרטון ומתי הם הפסיקו לראות.
הערוץ של דגזהב כבר פעיל מ-2008 וצבר יותר מחמש מיליון צפיות במצטבר.
וזה מלמד המון – על טעם וענין של הצופים.

אז למשל – כשאני בודקת את סרטוני השנות טובות שלי, הסרטון הזה הוא המצליח מכולם.
למרות שהוא לא הנוצץ או החדש שבהם.

כי לא חייבים לעשות משהו סופר מפוצץ כדי לזכות בתשומת לב.
אם משלבים בצורה מתאימה בין הומור והפתעה,
מגלים שזה מפתח להרבה לבבות.
כי בסופו של דבר, כל סרטון עושים בשביל אנשים.
ואנשים, אוהבים לצחוק.
(טיפ קטן – חכו עד אחרי הסוף בשביל לחייך עוד פעם)

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *