מוטי קליינמן, סמנכ"ל

פתאום גילינו שיש לנו פה כלי אדיר!

יצא לנו תוצר מאוד איכותי שבסופו של דבר עשינו בו שימוש הרבה מעבר לקטע של הדרכת לקוחות.

קיבלנו תוצר שיווקי, איכותי והשתמשנו בו מול פרטנרים עסקיים ופרזנטציות של חברה.

דברים שמלכתחילה בכלל לא היו ברשימה של הבניפיטס.

במקרה שלנו זה מוצר חדש שלא מכירים את הקונספט שלו בכלל.

רצינו לחשוף את היכולות שלו.

התוצאה היתה מצוינת!

ההבנה שלך מה הצרכים שלנו ומה אנחנו מנסים להגיד, מה המטרות שלנו ומה אנחנו מנסים לעשות

ואיך לעשות את זה נתנה לנו כלי שמעביר את המסרים בצורה מקצועית, מחודדת, פשוטה וברורה.

בנוסף, זה קיבלנו כלי  שיכולנו להשתמש בו לא רק ללקוחות המיועדים אלא גם למשקיעים ולפרטנרים.

היו כמה פרזנטציות שעשינו מול פרטנרים פוטנציאליים, שזה פשוט עזר להעביר את המסר.

מכיוון שאנחנו חברה בשלב של סטארט אפ ואנחנו עדין מדברים עם משקיעים פוטנציאליים,

אז מתחילים את הפגישה, מריצים את הסרטון, כולם רואים את זה,

מבינים מה המסרים שלנו ומה השרות עושה וממשיכים הלאה בפגישה.

מעבר לזה שזה מסביר את השרות בצורה פשוטה, זה גם עוזר לדימוי החברה – תומך במיצוב ובמקצועיות שלה.

מוטי קליינמן – סמנכ"ל אקספובי

www.expobee.com

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *