Beeper Leads – צ'אט אנושי באתר שלך

מהם הרצונות שהעלה הלקוח
חברת ביפר לידס רצתה סרטון שמתאר את השירות שלהם בצורה מקורית.
אך כזו שלא מוותרת על העברת מסר חד, ברור ואפקטיבי.
כמו כן, הם גם רצו שבסרטון יהיה ברור ההבדל בין השירות שלהם – צ'אט אנושי.
לבין שירות שמציעות חברות רבות אחרות – צ'אט דיגטלי ממוחשב.
בין האתגרים שעלו במהלך העיצוב:
  • איך לאייר עסק, לקוחות ואנשי שירות – בצורה שאינה מזוהה עם עסק מסויים, כדי לא לאבד לקוחות
  • איך ליצור ולשמור על הענין של הלקוח בזמן הצפיה
  • המוצר אינו מוכר במיוחד – איך להעביר את היתרונות שלו ללקוח בבירור

עבור הסביבה העסקית: בחרנו חנות המוכרת אביזרים לחיות בר בעלות מודעות אופנתית.

עסק דמיוני, הוא בו זמנית אף עסק וכל עסק.

לכן לא יגרום לבעל עסק מתחום כלשהו, לחשוב שהשירות לא מיועד עבורו.

בנוסף, השימוש בחיות כלקוחות כבר הכניסה הומור, שהוא חוצה מחסומים מצויין

והגדיל את הסיכוי שהלקוחות יצפו עד הסוף ויפעלו.

 

איך התוצאה ענתה על האתגרים ועל רצונות הלקוח

כמו שכותבת לנה גופמן, מנהלת המרקום של ביפר:

"במסגרת עבודתי כמנהלת מרקום בחברת ביפר, היה לי צורך להפיק סרטון למוצר, שדורש חינוך שוק.

המכשול העיקרי היה להעביר את התועלות של המוצר ולגרום להתעניינות בדקה וחצי.

בחרתי לעבוד עם מאיה ונהנתי מכל רגע הן מבחינת תהליך העבודה והן מבחינה התוצאה הסופית.

מאיה הביאה עימה מקצועיות, ראייה חדשנית ויצירתית, גמישות לצרכים שלנו ושירותיות,

כך שכל תהליך העבודה היה נעים ומהיר.

אני ממליצה בחום לעבוד עם מאיה וללא ספק אבחר בה גם לסרטון מוצר הבא."

 

 

כך נראה הסרטון באתר של חברת ביפר:

הסרטון כפי שהוא מופיע באתר של חברת ביפר