“נתונים, נתונים, נתונים! אני לא יכול לעשות לבנים בלי מלט!” (שרלוק הולמס)

ולפני שמתחילים להציב מטרות בתקשורת שיווקית בפרט ושיווק בכלל, צריך להכיר את הנתונים. כלומר את הסטטיסטיקות העדכניות בשיווק וידאו.

בלי הנתונים ובלי הידע מהשטח, מה אנשים עושים בפועל ומה הרגלי צריכת התוכן שלהם באמת,

איך תדעו לאן לכוון?

הרי אי אפשר לפעול לכל הכיוונים בו זמנית ובאותה עוצמה…

שימוש בווידאו וסרטונים בשיווק, הוא כבר מזמן לא “הדבר החדשני ההוא”. וידאו הוא כאן כדי להישאר ולפרוח. כיום זו ה-דרך כדי לתקשר את הסיפור של העסק שלך, להסביר את הצעת הערך שלך וכדי לטפח מערכת יחסים עם לקוחות ולקוחות פוטנציאליים.

“עד כמה שהאסטרטגיה יפה, כדאי, מדי פעם, לבדוק את התוצאות.” צ’רצ’יל

והסטטיסטיקות העדכניות ביותר מוכיחות שבווידאו יש תוצאות מעולות ובשפע:

האם ידעתם למשל ש-

92% מלקוחות שקונים דרך המובייל, משתפים סרטונים עם אחרים?

או ש-

80% מהמשתמשים זוכרים במשך 30 יום מודעת וידאו שראו?

כדי לדעת עוד על איך שיווק בווידאו עוזר להמיר לקוחות, ולשפר את יחסי הגומלין שלהם עם העסק שלך, פשוט תסתכלו על האינפוגרפיקה שמתחת. כל הנתונים שמופיעים בה נלקחו מהדו”ח האחרון של מכון נילסן בנושא.

 

אלו רק עשרת הנתונים שבחרתי מתוך דו”ח מפורט וארוך. יש עוד הרבה סטטיסטיקות שמגבות את החשיבות הרבה והתוצאות המצויינות ששימוש בווידאו בשיווק נותן לעסק שלכם.

ומה איתכם? אל תישארו מאחור, באבק הדיגיטלי!

מלאו את הטופס ונחזור אליכם או פשוט תתקשרו ל
054-7939917

מתלבטים אם אתם באמת צריכים סרטון אנימציה לעסק שלכם? בואו לפגישת תסריט חינם, ללא התחייבות ונראה יחד אם זה מה שאתם באמת צריכים (: